Smluvní podmínky

Smluvní podmínky

Provozovatel:

  • Callcentrum zdraví s.r.o.(ič4737270), Coolcentrum s.r.o.(ič 24710202 )
  • U družstva Ideál 1093/14, Praha 4 14000, IČ: 4737270 , tel: 722001414, email: coolcentrum@seznam.cz

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup  a při telefonické objednávce

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání tak, jak je určil prodávající.

Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám otevírací dobu 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova.

Vybrané produkty můžete objednat pomocí nákupního košíku.

Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Další informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách pocházejí od výrobců. Pokud se tyto údaje liší od skutečnosti, e-shop za tento fakt nenese odpovědnost. V případě větších nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu neprodleně kontaktovat.

Internetový obchod www.cool-eshop.webnode.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá produkty v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky.

Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny vyžadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním produktů na adresu uvedenou kupujícím.

V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Přijmutí Vaší objednávky bude automaticky potvrzeno na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin od podání, bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail ze kterého byla objednávka učiněna a popis objednaného produktu.

Pokud se Vám zakoupený produkt nelíbí, neodpovídá vašim představám máte právo jej do 14-ti dnů nepoškozené poštou vrátit. O této situaci nás prosím předem informujte na email coolcentrum@seznam.cz. Po překontrolování vráceného zboží Vám vrátíme peníze na bankovní účet nebo poštovní poukázkou obratem od obdržení vrácené zásilky. Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Odstoupit od smlouvy lze v souladu s platným předpisem (zákon č 89/2012 Sb.,občanský zákoník ). Pří vrácení můžete použít formulář, který si můžete stáhnout zde : http://coolcentrum.cz/formular.pdf

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané produkty jsou zasílány Českou Poštou do České a Slovenské republiky podle ceníku České Pošty.

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta produktů, zakoupených v našem e-shopu:

Zboží je expedováno do 3 pracovních dní. Může se však stát, že zde uvedené zboží je již vyprodáno, v takovém případě budete neprodleně informováni emailem, nebo telefonicky.

7) ZBOŽÍ ZASÍLANÉ PO TELEFONICKÉ OBJEDNÁVCE

Zboží je zasláno poštou nebo kurýrní službou v termínu dohodnutém s klientem po telefonu. V telefonickém nahrávaném hovoru pro potvrzení objednávky zákazník opakuje cenu, kterou na místě za zboží zaplatí. Zároveň tak souhlasí se zpracováním osobních údajů a s dalším telemarketingovým kontaktováním. V případě, že by i přes potvrzenou domluvu zboží nepřebral, bude zákazníkovi účtován marný výjezd kurýra 490 Kč, na tuto částku obdrží poté složenku.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem dle občanského zákoníku o odpovědnosti za prodané věci a úpravu určitých otázek souvisejících s reklamací také v zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podrobné informace o uplatnění práva z vadného plnění jsou k dispozici zde : http://coolcentrum.cz/informace.pdf

Na veškeré produkty je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není stanoveno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.Na co se záruka nevztahuje:a) závady vzniklé běžným opotřebením
b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu provozovatele e-shopu v sekci kontakt
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou.Každý případný spor je možno řešit mimosoudní cestou formou dohody emailovou komunikací na coolcentrum@seznam.cz nebo písemnou komunikací na adrese Callcentrum zdraví, U družstva Ideál 1093, Praha, 14000. V případě, že by zde nedošlo k dohodě, lze případný spor řešit i u České obchodní inspekce - www.coi.cz. Všechny případné spory se snažíme řešit vždy k oboustranné spokojenosti.


Více zde: http://cool-eshop.webnode.cz/smluvni-podminky/